רשת חברתית מול אתר – בעידן של רשתות חברתיות האם עדיין צריך אתר אינטרנט?

מה היתרונות והחסרונות של רשתות חברתיות מול אתר אינטרנט שיווקי

מהם היתרונות והחסרונות של רשתות חברתיות מול אתר אינטרנט?

ישנן סיבות רבות מדוע חברות עדיין זקוקות לאתר.

לדוגמה, אם יש להם חנות פיזית, הם יצטרכו אתר אינטרנט כדי להציג את המוצרים והשירותים שלהם.

אתר אינטרנט נדרש גם אם החברה מוכרת מוצרים או שירותים במדינות שונות.

כמו כן, אתר אינטרנט יכול לשמש כאולם תצוגה מקוון למוצרי ושירותי החברה.

רשתות חברתיות הן כלים מצוינים לשיווק אך ישנם כמה יוצאי דופן בכל הנוגע לבניית נוכחות מקוונת.

ניתן להשתמש ברשתות חברתיות למטרות מיתוג ולשיפור השירות ללקוחות.

עם זאת, לא ניתן להשתמש ברשתות חברתיות למטרות יצירת לידים או מסחר אלקטרוני

בגלל היעדר תכונות אופטימיזציה למנועי חיפוש שיאפשרו לאנשים למצוא אותן בקלות במנועי חיפוש כמו גוגל (או בינג).

אתרי אינטרנט הם עדיין הדרך היעילה ביותר להעביר את המסר שלך לעולם.

הם מספקים לך מקום לספר את הסיפור שלך, להציג את המוצרים והשירותים שלך וליצור קשר עם לקוחות.

רשתות חברתיות נהדרות לחיבור עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

עם זאת, הם לא מציעים את אותה רמת התאמה אישית כמו אתר אינטרנט

עוד באתר:

<yoastmark class=
רשת חברתית מול אתר

מבוא – מהי מדיה חברתית?

רשתות חברתיות קיימות כבר זמן מה, והן השתלטו על חייהם של רוב האנשים.

זה לא מפתיע שמותגים רבים מודאגים לגבי איך להשתמש במדיה חברתית כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלהם.

הם גם מודאגים אם הם עדיין צריכים להשתמש באתר כדי לשווק את המותג שלהם – האם אתה צריך אחד כזה?

אתרי אינטרנט הם יותר מסתם מקום לתוכן, והם משמשים כנוכחות מקוונת עבור החברה שלך.

למרות שהמדיה החברתית היא כלי שיווקי רב עוצמה, אין תחליף לנוכחות מקוונת באינטרנט.

רשתות חברתיות הן דרך מצוינת להגיע ללקוחות שלך, אך הן אינן יכולות להחליף את היתרונות של אתר אינטרנט.

רשתות חברתיות אינן מספקות לך את ההזדמנות להציג את המוצרים והשירותים שלך בפירוט.

וקשה גם להשתמש במדיה החברתית ליצירת לידים, שימור לקוחות וקמפיינים שיווקיים.

היתרונות של רשתות חברתיות הם שאתה יכול להגיע ללקוחות שלך בחינם ולערב אותם בשיחות על העסק שלך.

אתה יכול גם לקשר לפלטפורמות אחרות כמו יוטיוב או פייסבוק.

החסרונות הם שיש לך פחות שליטה על מה שאנשים רואים במדיה החברתית,

מה שאומר שאין ערובה שהם ייחשפו לתוכן שלך באותה מידה שהם ייחשפו באתר שיווקי.

רשת חברתית מול אתר – איך להכין את הדף העסקי שלך בפייסבוק – בעידן הרשתות החברתיות אתה עדיין צריך אתר אינטרנט?

השאלה אם אתה צריך אתר אינטרנט עדיין עומדת לדיון. אבל ברור שהרשת החברתית היא העתיד של השיווק.

הרשתות החברתיות הן אישיות ואינטימיות יותר והן מאפשרות לך לבנות קשרים עם הלקוחות שלך.

כאן טמון הכוח האמיתי של המדיה החברתית, בבניית מערכות יחסים ואמון.

לאתרים, לעומת זאת, יש תחושה מקצועית יותר כלפיהם והם מספקים הזדמנות לחברה שלך

להציג את המוצרים והשירותים שלה לקהל רחב יותר

רשתות חברתיות הן כלי מצוין לעסקים להגיע לקהלים ולייצר לידים.

עם זאת, הם אינם מספקים את אותה רמת שליטה כמו אתר שיווקי.

רשתות חברתיות הן גם לא תמיד הפתרון הטוב ביותר לעסקים שיש להם מידע רגיש.

היתרונות של רשתות חברתיות על פני אתר שיווקי הם:

החסרונות של רשתות חברתיות על פני אתר שיווקי הם:

– שליטה: יש לך פחות שליטה על התוכן שלך במדיה החברתית מאשר באתר שלך.

לדוגמה, פייסבוק שולטת באיזה תוכן אתה רואה בפיד שלהם ואילו מודעות אתה רואה בסרגל הצד שלהם.

יש להם גם גישה לכל הנתונים שלך שיכול להיות

נגישות