כלים שיווקיים שמספקות פייסבוק והרשתות החברתיות – איך אפשר לנצל את המדיה לטובתך

ליצור דף עסקי בפייסבוק – פייסבוק הוא אתר מדיה חברתית שיש לו 1.86 מיליארד משתמשים פעילים נכון לדצמבר 2017.

פייסבוק הוא מקום שבו אנשים יכולים לשתף מידע, לפרסם תמונות וליצור אינטראקציה עם אחרים.

המשימה של פייסבוק היא לתת לאנשים את הכוח לבנות קהילה ולקרב את העולם.

פייסבוק גם מספקת כלים רבים המאפשרים לך להשתמש בה כפלטפורמת פרסום לעסק שלך.

אתה יכול ליצור דף עסקי בפייסבוק על מנת לקדם את העסק,

המוצרים או השירותים שלך וליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלך בו זמנית.

ישנם גם כלים יצירתיים רבים אחרים שמסופקים על ידי פייסבוק ורשתות חברתיות

שבהם אתה יכול להשתמש כדי לעזור לעסק שלך לצמוח.

לעוד מאמרים מעניינים באתר:

כלים שיווקיים שמספקות פייסבוק והרשתות החברתיות - איך אפשר לנצל את המדיה לטובתך
כלים שיווקיים

כלים שיווקיים – צור קבוצת פייסבוק

קבוצות פייסבוק הן דרך מצוינת לשתף תוכן עם אנשים שיש להם תחומי עניין דומים.

אתה יכול להשתמש בהם עבור פוסטים משלך בבלוג, מאמרים או אפילו ספרים.

קבוצות פייסבוק הן גם דרך מצוינת ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלך

ולקבל משוב על מה שהם אוהבים ומה לא אוהבים במוצרים שלך.

הדבר הטוב ביותר בקבוצות פייסבוק הוא שאתה יכול ליצור אחת בחינם!

פשוט עברו אל facebook.com/groups/create ומלאו את המידע שאליו אתם רוצים לקרוא לקבוצה, א

יזה סוג קבוצה אתם רוצים שתהיה (היא יכולה להיות ציבורית או פרטית),

וכמה חברים תרצו בה. (ניתן להוסיף עד 100 חברים).

השתמש בתכונה "Paid For By" בדף שלך

פייסבוק הוא כלי רב עוצמה למשווקים. זה מקום מצוין לקדם את העסק שלך וליצור מעורבות עם הקהל שלך.

מודעות פייסבוק יכולות לשמש למיקוד דמוגרפיה ספציפית, מה שיכול לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך ולהגדיל את שיעורי ההמרה.

תכונת "Paid For By" של פייסבוק מאפשרת לך להצהיר שהמודעה שולמה על ידי החברה או הארגון שעומד מאחוריה.

זה יעזור ללקוחות שלך לדעת שהם רואים מודעה, ולא רק תוכן מחבר או דף שהם עוקבים אחריהם.

זה גם יעזור לך למנוע בעיות פוטנציאליות עם שיטות פרסום מטעות,

כמו גם לשמור על שקיפות עם הלקוחות שלך לגבי מאיפה התוכן מגיע.

כלים שיווקיים – פרסם עם סטוריז באינסטגרם

פרסום ברשתות חברתיות אינו זהה לפרסום מסורתי.

האופן שבו אתה מפרסם את העסק שלך במדיה החברתית יהיה תלוי בפלטפורמה שבה אתה משתמש.

פייסבוק ואינסטגרם הן שתיים מהפלטפורמות הפופולריות ביותר עבור מפרסמים.

הם מציעים מגוון דרכים לקדם את המוצרים והשירותים שלך, כולל עם סיפורים.

ניתן להשתמש בסיפורים אלה כדי להגדיל את בסיס העוקבים שלך, כמו גם לספק מידע על החברה שלך והשירותים/מוצרים שלה.

פייסבוק הוא לא רק מקום לאנשים להתחבר עם חברים ובני משפחה. זוהי גם פלטפורמה לפרסום.

פייסבוק מספקת למפרסמים מספר כלים שניתן להשתמש בהם כדי לקדם את העסק שלהם.

הפופולרי ביותר הוא סיפורים, שהם סרטונים קצרים שפורסמו באינסטגרם.

פרסם עם סיפורים באינסטגרם על ידי פרסום מודעות שרלוונטיות לקהל שלך ונשאר נאמנה לזהות המותג שלך.

פרסם עם YouTube Live

יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם ויש לו יותר ממיליארד משתמשים.

עם YouTube בשידור חי, אתה יכול להזרים סרטונים לעוקבים שלך בזמן אמת, מה שהופך אותו לכלי נהדר להגעה לקהל.

YouTube בשידור חי מאפשר לך לשדר את התוכן שלך לקהל של מיליוני אנשים ברחבי העולם,

אבל בניגוד לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, אין מגבלות על כמה אנשים יכולים לצפות בסרטון שלך בכל זמן נתון.

פייסבוק ורשתות חברתיות הן הכלים היצירתיים החדשים לפרסום העסק שלך.

זה כבר לא רק לפרסם תמונה או סרטון בפייסבוק.

אם אתה רוצה להפוך את מסע הפרסום שלך למצליח יותר, עליך לשקול את YouTube Live ומנהל המודעות בפייסבוק.

YouTube Live הוא שירות הזרמת וידאו חי המאפשר למשתמשים לשדר סרטונים בזמן אמת.

כלי זה מושלם לאירועים חיים, כנסים וסמינרים מקוונים מכיוון שהוא מציע את ההזדמנות ליצור אינטראקציה עם הצופים בזמן אמת.

מנהל המודעות של פייסבוק הוא פלטפורמת פרסום המסייעת לך ליצור מודעות ממוקדות לעסק שלך

על ידי שימוש בנתונים מהרשת החברתית – גיל, מין, מיקום, תחומי עניין וכו'.

כלים שיווקיים – פרסם ב-Facebook Messenger Ads

מודעות Facebook Messenger הן דרך חדשה לפרסם בפייסבוק.

המודעות הללו זמינות רק ב-Facebook Messenger וממוקדות על סמך רשימת אנשי הקשר, המיקום והיסטוריית הגלישה של הנמען.

מודעות Facebook Messenger מאפשרות לך להשתמש באחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר למטרות פרסום.

הן פועלות בדומה למודעות אחרות בפייסבוק, אבל יש להן כמה הבדלים עיקריים:

נגישות