אנליזה מדוייקת – האם גוגל אנליטיקס עובד ברשתות חברתיות או רק באתרים?

כיצד להשתמש בגוגל אנליטיקס בצורה הנכונה כדי לקבל נתונים מדויקים?

Google Analytics הוא כלי רב עוצמה שניתן להשתמש בו

כדי לעקוב ולנתח את האתר או ערוצי המדיה החברתית שלך. אבל מתי כדאי להשתמש בזה או אחר?

התשובה פשוטה: ניתן להשתמש בגוגל אנליטיקס גם עבור אתרי אינטרנט וגם עבור ערוצי מדיה חברתית, אך יש לו מטרות שונות.

גוגל אנליטיקס נוצר כדי לעקוב אחר תנועת האתרים והמרות,

בעוד ש-Social Media Analytics מתמקד במעקב אחר מעורבות.

ניתוח מדויק הוא חיוני עבור כל עסק.

חשוב לקבל את הנתונים מכל המקורות ולהשתמש בהם כדי לקבל החלטות טובות יותר.

גוגל אנליטיקס הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר לניתוח אתרים,

אך ניתן להשתמש בו גם לניתוח רשתות חברתיות.

במאמר זה נסקור כיצד ניתן להשתמש בגוגל אנליטיקס לניתוח רשתות חברתיות ואיזה נתונים ניתן לקבל מהן בעזרת הכלי הזה.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם:

אנליזה מדוייקת - האם גוגל אנליטיקס עובד ברשתות חברתיות או רק באתרים?
אנליזה מדוייקת

הקדמה: מדוע נתונים ותובנות מדויקים הם המפתח עבור משווקים

ניתוח מדויק הוא המפתח למשווקים, שצריכים לקבל החלטות על סמך נתונים ותובנות מדויקות.

גוגל אנליטיקס הוא אחד מכלי הניתוח הפופולריים ביותר והוא נמצא בשימוש על ידי מיליוני אתרים.

אבל האם זה עובד ברשתות חברתיות או רק באתרים?

גוגל אנליטיקס היא פלטפורמה מקוונת המספקת מידע על תנועת האתר ומקורות התנועה,

כגון מאיפה מגיעים המבקרים, מה הם עושים באתר, כמה זמן הם נשארים בדף וכו'.

היא גם מספקת נתונים על השימוש במובייל ושימוש באפליקציה.

גוגל אנליטיקס יכול לשמש גם עבור מדיה חברתית מכיוון שיש לו תכונות חברתיות

המאפשרות לך לעקוב אחר דברים כמו לייקים בפייסבוק, אזכורים בטוויטר או צפיות בסרטוני YouTube.

היתרון העיקרי של כלי זה הוא שאתה יכול לקבל דוחות על ביצועי האתר שלך בזמן אמת מבלי להמתין לסיום מחזור דוחות של חודש.

החיסרון של הכלי הזה הוא שהוא לא מספק שום מידע על האנשים שמבקרים באתר שלך אלא רק

אנליזה מדוייקת – איך זה עובד?

גוגל אנליטיקס הוא כלי רב עוצמה המספק נתונים מדויקים על הביצועים של אתר אינטרנט.

ניתן להשתמש בו כדי לעקוב אחר מקורות תנועה, למדוד המרות ולזהות תחומי שיפור.

הרעיון הבסיסי מאחורי גוגל אנליטיקס הוא לעקוב אחר הפעילות של המשתמש באתר,

על מנת לגלות במה הוא מעוניין וכיצד הוא מתקשר איתו.

מידע זה משמש לאחר מכן ליצירת דוחות אשר יכולים לשמש את החברה

כדי לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם ולספק שירות לקוחות טוב יותר.

מערכת זו קיימת כבר יותר מ-10 שנים ופותחה עם הזמן.

זה נוצר במקור על ידי שני סטודנטים באוניברסיטת סטנפורד

שרצו לדעת מדוע מנוע החיפוש שלהם לא היה פופולרי כמו Yahoo! או AltaVista.

הם גילו שאנשים מתקשים למצוא את האתר שלהם בעת הקלדת מילות מפתח הקשורות לעסק שלהם,

אז הם יצרו כלי אוטומטי שעוקב אחר כל הפעילויות של המשתמשים באתר ואסף את הנתונים האלה לדוחות שניתן להשתמש בהם

אנליזה מדוייקת – האם זה אמין ברשתות חברתיות?

גוגל אנליטיקס הוא כלי רב עוצמה למשווקים. הוא נמצא בשימוש למעלה מעשור והוא זוכה לאמון על ידי מיליוני עסקים.

גוגל אנליטיקס הוא כלי הניתוח הפופולרי ביותר בעולם, אבל יש כמה מגבלות.

המאמר יתמקד כיצד גוגל אנליטיקס מדויק ברשתות חברתיות או רק באתרים? האם זה אמין ברשתות חברתיות?

גוגל אנליטיקס מספק מידע רב באתר האינטרנט שלך והסטטיסטיקה בדרך כלל מדויקת מאוד.

עם זאת, זה לא המקרה כאשר יש לך חשבונות מדיה חברתית.

ישנן מספר סיבות לכך שגוגל אנליטיקס אינו אמין ברשתות חברתיות.

הראשון הוא שאין קוד מעקב עבור חשבונות מדיה חברתית,

כך שהוא לא יכול לעקוב מאיפה מגיעה התנועה או עם איזה תוכן אנשים מקיימים אינטראקציה.

הסיבה השנייה היא שגוגל אנליטיקס לא יכול לעקוב אחר כל אינטראקציה ברשת חברתית,

כך שהוא לא יודע מתי מישהו משתף או אוהב משהו מהפרופיל שלך.

הסיבה השלישית לכך שגוגל אנליטיקס לא אמינה ברשתות החברתיות

היא משום שלא ניתן לעקוב אחר אנשים שאין להם חשבון בפייסבוק, בטוויטר או בכל פלטפורמה אחרת.

נגישות