העדיפות של אתר אינטרנט על דף ברשת החברתית – רשתות חברתיות לא מחליפות אתר אינטרנט
הוויכוח בין דפי מדיה חברתית לעומת אתרים. זוהי טעות נפוצה שרשתות חברתיות מחליפות אתרים.
רשתות חברתיות אינן מיועדות לתפקד כמרכז עסקים מקוון.
אתר אינטרנט הוא צורת השיווק החשובה ביותר עבור כל חברה.
זה המקום הראשון שבו לקוחות פוטנציאליים יבקרו כדי ללמוד יותר על החברה, המוצרים והשירותים שלך.
יש להשתמש בדף מדיה חברתית בשילוב עם אתר אינטרנט כדי לעזור לייצר תנועה ולקדם את המותג שלך.
אנשים רבים מאמינים שרשתות חברתיות הן העתיד של האינטרנט ושאתרים הם מושג מיושן. עם זאת, זה לא נכון.
לדפי מדיה חברתית יש פוטנציאל גדול לייצר תנועה לאתר שלך. עם זאת, הם לא יכולים להחליף אותו.
דפי מדיה חברתית עשויים להיות פופולריים יותר מאתר במונחים של מספרים,
אבל אתרים הם עדיין הדרך הפופולרית ביותר עבור אנשים למצוא מידע באינטרנט.
עוד באתר:
- כלים שיווקיים שמספקות פייסבוק והרשתות החברתיות – איך אפשר לנצל את המדיה לטובתך
- נוכחות דיגיטלית – הסבר מדוייק על הצורך ההכרחי בקידום בדיגיטל
מבוא: מהו אתר ומהי מטרתו?
אתרי אינטרנט הם מקום לחלוק מידע, ליצור קשרים ולספק ערך.
אתר אינטרנט הוא מקום בו תוכל למצוא מידע על החברה שלך, מוצרים, שירותים ועוד.
זה גם מקום שבו אתה יכול ליצור קשרים עם אנשים אחרים שעשויים להתעניין במה שיש לך להציע.
אתר אינטרנט הוא נוכחות מקוונת המאפשרת לך להתחבר לאנשים שמחפשים את המידע שלך.
עמוד רשת חברתית לעומת זאת נועד למטרה אחת – לשתף תוכן ולקבל עליו לייקים ותגובות.
רשתות חברתיות אינן מחליפות אתרים כי יש להן מטרות שונות.
אתרי אינטרנט עוסקים במתן ערך על ידי חיבור אנשים עם מידע שהם עשויים להזדקק להם
או לרצות בעוד שדפי מדיה חברתית רק משתפים תוכן ומקבלים לייקים או הערות מאחרים.
אתר אינטרנט הוא אוסף של דפים מחוברים זה לזה המכילים מידע על נושא או מוצר מסוים.
מטרת אתר אינטרנט היא לספק מידע על החברה ומוצריה ללקוחותיה.
זה גם המקום שבו החברה יכולה למכור את מוצריה ישירות.
רשת חברתית היא שירות מקוון המאפשר למשתמשים ליצור פרופילים,
לפרסם תוכן ולקיים אינטראקציה זה עם זה בקהילות וירטואליות וברשתות חברתיות אחרות.
המטרה של רשת חברתית היא להקל על אנשים לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, לשתף תמונות, סרטונים ואירועים.
יש אנשים שחושבים שרשתות חברתיות אינן מחליפות אתרים מכיוון שהן אינן אינטראקטיביות כמו אתרי אינטרנט;
הם לא יכולים למכור מוצרים בדפים שלהם; אין להם מנהלי תוכן כמו לאתרים; אין להם נציגי שירות לקוחות כמו לאתרים; וכו'
עם זאת, עלינו לזכור שחברות מסוימות מעדיפות להשתמש ברשתות חברתיות על פני אתרים מסורתיים כי זה יותר נוח להן.
אתר אינטרנט מספק יותר מסתם תוכן; יש פלטפורמה שלמה בנויה מסביב
הרבה פעמים אנשים חושבים שרשתות חברתיות מהוות תחליף לאתרים, אבל זה לא המקרה.
רשתות חברתיות הן רק דרך לשתף תוכן ולנהל שיחות. אתרי אינטרנט מספקים יותר מסתם תוכן –
הם גם מספקים פלטפורמה לאנשים לקנות מוצרים, לבצע רכישות ולנהל עסקים באופן כללי.
יש הבחנה חשובה בין מדיה חברתית לאתרי אינטרנט.
אתרים מאפשרים לאנשים ליצור חשבונות ולהיכנס, בעוד שהמדיה החברתית לא מציעה את האפשרות הזו.
המדיה החברתית מוגבלת גם על ידי העיצוב שלה – אין לה את אותה פונקציונליות כמו של אתר אינטרנט.
אתר אינטרנט הוא פלטפורמה לכל התכנים והשירותים שמציע מותג.
עמוד ברשת חברתית, לעומת זאת, הוא רק דרך אחת מיני רבות לשתף תוכן עם הקהל שלהם.
רשתות חברתיות אינן מחליפות אתרים – הן מספקות יותר מסתם תוכן.
אתרי אינטרנט מציעים יותר מסתם תוכן, הם מהווים פלטפורמה.